Hungarian
English
Termékek

Szállítási információk

GLS

Vásárlóink az alábbi átvételi módok közül választhatnak:

  • csomag kiszállítása futárszolgálattal a vásárló által megadott címre
  • csomag kiszállítása futárszolgálattal egy - a vásárló által megadott - átvételi pontra, vagy automatába

 

Csomag kiszállítása futárszolgálattal a vásárló által megadott címre vagy átvételi pontra

Kit várjak, ki fogja a csomagomat kiszállítani?
A megrendelt termékek kiszállítását az Ön a GLS- Hungary végzi.

A csomaggal, a szállítással kapcsolatban hogyan tudom felvenni a kapcsolatot a futárszolgálattal?
A GLS Hungaryt a csomaggal, kiszállítással kapcsolatos információkért az alábbi telefonszámok valamelyikén érheti el:

  • 06-29-88-67-00
  • +36-20-890-0660

Mikor kapom meg a megrendelt csomagot?
A csomagot a megrendelését beérkezését követö 1-3 munkanapon belül fogja megkapni.
Az itt leírtak az utánvétes és sikeres bankkártyás (paypal) fizetési módra vonatkoznak. A banki utalásos fizetési mód választásakor csak annyiban térünk el, hogy a csomagot akkor adjuk át a GLS-nek, ha a teljes összeg megérkezett a bankszámlánkra.

Van- e a csomag méretének korlátja?
A GLS-Hungary maximum 30kg –ig szállítja ki a csomagokat. Ezért ha az Ön rendelése ezt a súlyhatárt meghaladja, akkor azt csak több csomagban – csomagonként megfizetett szállítási díj ellenében - tudjuk az Ön számára elküldeni.

Kapok - e visszajelzést a csomagszállításról?
Igen, sőt két üzenet fog kapni. Az üzeneteket már a GLS fogja elküldeni.
Miután a GLS átvette tőlünk az Ön csomagját, elküldi az első üzenetet. Az üzenet formája: email. 

Ebben tájékoztat:

  • arról, hogy a következő munkanap a csomag kiszállításra kerül
  • a csomagszámról
  • az esetleges utánvét összegéről

A csomag kiszállításának napján (reggelén) a GLS küld egy újabb emailt, amiben tájékoztat:

  • a csomag érkezés várható 3 órás intervallumáról
  • valamint tartalmazza a futár telefonszámát.

Mit kell tudnom a csomag átadás-átvételéről?
Az előzetesen megjelölt időszakban a csomag kiszállításra kerül. Az átadás személyesen, családtagnak, vagy adott esetben szomszédnak (amennyiben erre hajlandó) is lehetséges. Utánvétes csomag átadása csak a teljes összeg kiegyenlítését követően történhet meg. Az átvevő aláírásával igazolja a csomag átvételét.

Mit tegyek, ha nem tudtam átvenni a csomagot?
A szomszéd általi átvétel esetén az átadás tényéről egy értesítőt hagy a futár az átvevő postaládájában.
Amennyiben sem a címzett, sem a családtagja, sem a szomszéd nem tudta átvenni a csomagot, a futár egy értesítőt hagy a postaládában, a csomagot visszaszállítja a depóba és megkisérli a csomag kiszállítását a következő munkanap.
Ezzel együtt a nap folyamán a GLS email-t küld, amiben tájékoztat az átvételi adatok (hely és idő) módosításának lehetőségéről.
Az email tartalmaz egy linket, amiben a csomagszám segítségével módosítható at átvétel ideje, illetve helye. Lehetőség van másik cím megadására is, de lehetőség van GLS Csomagpontba irányítani a csomagot. Ennek a megoldásnak az az előnye, hogy annak nyitvatartási idejében a csomag bármikor átvehető.

Az adatok módosításakor az alábbi lehetőségek közül választhat:

  • Kézbesítés ugyanarra címre egy másik napon.
  • Kézbesítés egy másik címre.
  • Kézbesítés munkaidő után 17.00 és 20.00 óra között (csak GLS depóvárosokban).
  • Kézbesítés egy kiválasztott GLS CsomagPontba.
  • Személyes átvétel egy GLS depóban.Az átvétel visszautasítása.

 Amennyiben nem történik meg az adatok módosítása, úgy a futárszolgálat a következő munkanap  - illetve ha szükséges - harmadik alkalommal is megkisérli a csomag átadást.

Tudom követni a csomag útját?
Igen. Az emailban megküldött csomagazonosító segítségével ide kattintva megtekinthető a csomagszállítás aktuális állapota.

További információk

Abban az esetben, ha egy címről az átvétel 2 esetben nem történik meg áruházunk fenntartja magának a jogot, hogy az ügyfél további megrendelését nem teljesíti.
A csomagban megtalálja a számlát.
Sérült, csomagot ne vegyen át és ne fizesse ki az ellenértéket!
Csomagolási díjat abban az esetben számolunk fel, ha azt a rendelt áru megkívánja (pl. horgászbot). A csomagolási díj ebben az esetben bruttó 300 Ft.

Tudnivalók a csomagpontra kért szállítási módról

Abban az esetben, ha nem szeretne várni a csomagszállító érkezésére, lehetőség van arra, hogy a csomagot átvételi pontra kérje kiszállítani. Ennek a megoldásnak az az előnye, hogy egyrészt olcsóbb ez a szállítási mód, másrészt akkor vesszi át a csomagot, amikor a saját időbeosztása ezt lehetővé teszi. Ehhez nem kell mást tenni, mint a csomag megérkezését jelző email/sms után 5 munkanapon belül felkeresni az átvételi pontot. Ebből jelenleg 650 működik az országban.  Az Ön közelében lévő csomagpontokról itt tájékozódhat. Ugyanitt talál információt az átvételi pont nyitvatartási idejéről és a bankkártyás fizetési lehetőségről is.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az átvételhez szükség van a személyazonosság igazolására, ezért kérjük vigye magával személyi igazolványát/ útlevelét.

 

Szállítási díjak

Amennyiben nem találja a listában a célországot, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk az info@damil.hu címen a csomagküldéssel kapcsolatos egyeztetés érdekében.

Ország / Country

Bruttó szállítási díj / doboz - Delivery cost / Box (
max.30kg) HUF

Szállítási idő (munkanap) / Delivery time (workdays)

magyarországi címre (GLS pont, GLS automata, házhozszállítás)
bruttó 10.000 Ft alatti rendelés esetén
2 500 1-3
magyarországi GLS pontra/GLS automatába bruttó 10.000 - 24.990 Ft közötti rendelés esetén 1 870  1-3
magyarországi GLS pontra/GLS csomagautomatába bruttó 24.990 Ft feletti rendelés esetén 0 1-3
magyarországi címre bruttó 24.990 Ft alatti rendelés esetén  1 990 1-3
magyarországi címre bruttó 24.990 Ft feletti rendelés esetén 0 1-3

Romania, Slovakia

3900

1-3
Austria, Croatia, Czech Republic, Slovenia, Belgium, Bulgaria, Germany, Luxemburg, Netherlands, Poland
 
5850 2-4
Denmark, France, Italy, Ireland  6630 3-6
Estonia, Finland, Greece, Latvia, Lithuania, Portugal, Spain, Sweden 7800 3-8

 

MPL

Amennyiben Ön a Magyar Posta szállítási szolgáltatását választja, úgy a csomagja kiszállításánál az alábbi szállítási módokat választhatja:

Csomagautomatába történő szállítás:  Az automaták a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetőek. Az átvétel miatt nem kell kitérőt tennie, hiszen a Csomagautomaták többségét bevásárlóközpontok parkolóiban, forgalmas helyeken helyeztük el, ahol egyébként is megfordul. A rendelését bármikor egyszerűen és gyorsan átveheti. Nem kell a munkahelyén vagy otthon átvennie a csomagját. A csomag érkezéséről SMS-ben és e-mailben értesítjük, ezt követően küldeményét 2 munkanapig tároljuk az automatában.

Posta Pontra történő szállítás: MOL PostaPont napi 24, a Coop és Media Markt PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart, így a munka előtt és után is elhozhatja a csomagját. 

Postára kézbesítve: Országszerte mintegy 2500 postára kérheti csomagját. A csomagátvételt más postai ügyintézéssel is összekötheti. SMS-ben vagy emailben értesítjük a küldemény postára érkezéséről. Nem kell otthon várnia a futárt. Munka előtt vagy után egyből mehet a csomagért a postára.

Megadott címre történő szállítás: A kézbesítést kérheti lakcímére, vagy akár munkahelyére. Országos lefedettség. Kényelmes és egyszerű csomagátvételi lehetőség. Fizethet bankkártyával vagy készpénzzel.

Magyar Posta szállítási díj

  • Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db. 
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db. 
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db. 
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db

 

Csomag személyes átvétele az iLogistic budapesti átvételi pontján

Ha ezt az átvételi módot választja,  a 14:00 óráig leadott rendelését még aznap át tudja venni csomagpontunkon 16:00 órától.
A 14:00 óra után leadott rendeléseket a következő napon 16:00 órától lehet átvenni, de sms-ben minden esetben értesítést kap, hogy mikortól vehető át a csomag.

A csomagpontunk címe, ahol a csomag átvehető: 
1095 Budapest, Boráros tér 7., Dunaház Üzletközpont, földszinten balra: iLogistic csomagpont.
Csomagpontunk nyitvatartási ideje:

  • hétköznap: 11:00-19:00 óráig
  • szombaton: 10:00-17:00 óráig
  • vasárnap: zárva

A megrendelt csomagot a megrendelés leadását követő 7 naptári napig tudja átvenni a csomagpont nyitvatartási idejében.

A személyes átvétel díja: bruttó 1.500 Ft.