Milyen módon kérhetem a csomag kiszállítást?
Vásárlóink az alábbi átvételi módok közül választhatnak:
- csomag kiszállítása futárszolgálattal a vásárló által megadott címre
- csomag kiszállítása futárszolgálattal egy - a vásárló által megadott - átvételi pontra
- csomag kiszállítása futárszolgálattal egy - a vásárló által megadott - csomagautomatába
Kit várjak, ki fogja a csomagomat kiszállítani?
A megrendelt termékek kiszállítását a GLS- Hungary végzi.
A csomaggal, a szállítással kapcsolatban hogyan tudom felvenni a kapcsolatot a futárszolgálattal?
A GLS Hungaryt a csomaggal, kiszállítással kapcsolatos információkért az alábbi telefonszámok valamelyikén érheti el:
- 06-29-88-67-00
- +36-20-890-0660
Mikor kapom meg a megrendelt csomagot?
A várható szállítási határidőt minden termékoldalon napra pontosan feltüntetjük, ami termékenként eltérő lehet, de a legtöbb esetben a megrendelést 1-2 munkanapon belül tudjuk szállítani. Természetesen a megrendelést követően azonnal visszaigazoljuk ezt Önnek e-mailben is. GLS futárszolgálat kézbesíti házhoz, csomagpontra vagy csomagautomatába..
Az itt leírtak az utánvétes és sikeres bankkártyás fizetési módra vonatkoznak. A banki utalásos fizetési mód választásakor csak annyiban térünk el, hogy a csomagot akkor adjuk át a GLS-nek, ha a teljes összeg megérkezett a bankszámlánkra.
Van- e a csomag méretének korlátja?
A GLS-Hungary maximum 30kg –ig szállítja ki a csomagokat. Ezért ha az Ön rendelése ezt a súlyhatárt meghaladja, akkor azt csak több csomagban – csomagonként megfizetett szállítási díj ellenében - tudjuk az Ön számára elküldeni.
Kapok - e visszajelzést a csomagszállításról?
Igen és az üzeneteket a GLS fogja elküldeni a kézbesítés reggelén, amiben tájékoztat a kézbesítés várható időtartamáról. Az értesítést SMS-ben és - ha rendelkezésre áll az átvevő email címe is - emailben küldi ki a csomagszállító.
Mit kell tudnom a csomag átadás-átvételéről?
Az előzetesen megjelölt időszakban a csomag kiszállításra kerül. Az átadás személyesen, családtagnak, vagy adott esetben szomszédnak (amennyiben erre hajlandó) is lehetséges. Utánvétes csomag átadása csak a teljes összeg kiegyenlítését követően történhet meg. Az átvevő aláírásával igazolja a csomag átvételét.
Ki lehet bontani a csomagot mielőtt a futárnak kifizettem illetve átvettem?
A csomagot csak kifizetés, illetve átvétel után lehet kibontani.
Mit csináljak, ha sérült a csomagolás?
A sérülésről küldjön fotókat az webshop@damil.hu e-mail címünkre. Ezután az ügyfélszolgálatunk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot és tájékoztatni fogja a probléma gyors megoldásának lehetőségeiről.
Mit tegyek, ha nem tudtam átvenni a csomagot?
A szomszéd általi átvétel esetén az átadás tényéről egy értesítőt hagy a futár az átvevő postaládájában.
Amennyiben sem a címzett, sem a családtagja, sem a szomszéd nem tudta átvenni a csomagot, a futár egy értesítőt hagy a postaládában, a csomagot visszaszállítja a depóba és megkisérli a csomag kiszállítását a következő munkanap.
Ezzel együtt a nap folyamán a GLS email-t küld, amiben tájékoztat az átvételi adatok (hely és idő) módosításának lehetőségéről.
Az email tartalmaz egy linket, amiben a csomagszám segítségével módosítható az átvétel ideje, illetve helye. Lehetőség van másik cím megadására is, de lehetőség van GLS Csomagpontba, csomagautomatába irányítani a csomagot. Ennek a megoldásnak az az előnye, hogy annak nyitvatartási idejében a csomag bármikor átvehető. Csomagautomatás átvétel a nap minden órájában elvégezhető.
Az adatok módosításakor az alábbi lehetőségek közül választhat:
- Kézbesítés ugyanarra címre egy másik napon.
- Kézbesítés egy másik címre.
- Kézbesítés munkaidő után 17.00 és 20.00 óra között (csak GLS depóvárosokban).
- Kézbesítés egy kiválasztott GLS CsomagPontba, vagy csomagautomatába.
- Személyes átvétel egy GLS depóban. Az átvétel visszautasítása.
Amennyiben nem történik meg az adatok módosítása, úgy a futárszolgálat a következő munkanap - illetve ha szükséges - harmadik alkalommal is megkisérli a csomag átadást.
Tudom követni a csomag útját?
Igen. Az emailben megküldött csomagazonosító segítségével ide kattintva megtekinthető a csomagszállítás aktuális állapota.
Ki tudom cserélni a rendelt terméket, ha nem felel meg nekem?
Természetesen van rá lehetőség. Kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a +36 30-9399-700 telefonszámon vagy a webshop@damil.hu email címen és ezután kollégáink tájékoztatni fogják a csere menetéről.
Meggondoltam magam, visszakaphatom a pénzemet?
Ha bármilyen okból nem tetszik Önnek a megvásárolt termék, akkor 28 napon belül visszaküldheti címünkre saját költségén és mi visszafizetjük a rendelés értékét.
Hol találom a számlát?
A csomagban megtalálja a számlát.
Mit kell tudnom a csomagpontos átvételről?
Abban az esetben, ha nem szeretne várni a csomagszállító érkezésére, lehetőség van arra, hogy a csomagot átvételi pontra kérje kiszállítani. Ennek a megoldásnak az az előnye, hogy egyrészt olcsóbb ez a szállítási mód, másrészt akkor veszi át a csomagot, amikor a saját időbeosztása ezt lehetővé teszi. Ehhez nem kell mást tenni, mint a csomag megérkezését jelző email/sms után 5 munkanapon belül felkeresni az átvételi pontot. Ebből jelenleg 650 működik az országban. Az Ön közelében lévő csomagpontokról itt tájékozódhat. Ugyanitt talál információt az átvételi pont nyitvatartási idejéről és a bankkártyás fizetési lehetőségről is.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az átvételhez szükség van a személyazonosság igazolására, ezért kérjük vigye magával személyi azonosításra alkalmas igazolványát (személyi, vezetői engedély, útlevél).